Monday, October 10, 2011

~~TrANsFoRmAsI~~

trasnformasi????pd pndpat aku trnsfrmasi ni satu perubahan...ermmmmmm..pe cter lak ek ngan trnsformasi ni...
nowadays...ley dkatakn de trnsfrmasi la y brlaku lm hbgn aku ngan my b...opssss..2 la trnsfrmasinyerrr...nk thu ek????hehehhe...lm 2 3 hari nihhh my b de mnta aku tkrkn pggilan B kpd ABANG...
hmmmmm.....aku ni spesis y agk skar la tk pggil org abg wlupun org 2 org y plg aku syg...
tp......
aku ttp akn cba tk pnuhi prmntaan my ABG....hehheheh
lm smggu nihhh aku dkra lm observation la..nk anggp praktikal pn blh hahahahh...tk unh my B kpd ABG...
dan.....
aku ase ni satu cbrn y agk bsr tk aku lm hbgn kmi...huhhuhuh
n.....
aku akn brusaha tk pggil dia ABG cm y dia nk...
hmmmmm....
mggu nihhh slama smnggu aku msh dberi kelonggaran lau aku trsasul pggil B...
tp....
tk mggu dpn tiada maaf bg driku ag...heeeee...aku ase TAKUT sgt...
nti trsasul ag pggil B....da trbiasa kn...
aku stuju n aku ikt je kmahuan dia...ni first time dia mnta aku wat bnda y aku ase x mmpu...
sblm ni.....
aku je dk mnta dia tnaikan pe je hasrat aku...
dan....
skrg giliran aku lak tk tunaikan hasrat dia...
bla aku tnya dia pe bezanya bla aku pggil dia B n ABG..
korg tao dia jwb perr....meh kta tngk..huhuhu

B = mnja je dgr bla ayg pggil B
ABG = ase lbh dhrmati n hbgn 2 sntiasa rasa cm bru je ag...de bnga2 cnta la...

hahahahhahaha....klakar kn?????x ley bla la....
ermmmmmm...xpe la lau da 2 kmahuan dia kn...aku CUBA......huhuhu

k la aku mnta dri dlu ek....bye...ceria slalu...( ^ ^ )v

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers