Wednesday, May 1, 2013

~ iMpIaNku~

salam...
stelah skian lama....aku kmbali
mncoret di lman blogg ni...

tp....
mukadimah coretanku..berbaur kesedihan...:(

tatkala rkn2 lain sdang mmbuat prsdiaan prkahwinan mereka...aku dilanda ksedihan...

bkn aku x gmbira kwn2 lain mlangkah ke grbang prkahwinan...
tp...hatiku selalu menyoal bilakah waktu utk aku..:(









stiap wanita menginginkannya..
bgitu juga aku...


ya Rabb....
prcptkan la jdoh ku dan Kau prmudahkan lah segalanya...
seandainya MOHD ALIFF adalah jodohku...
kau izinkanlah wajahnya menghiasi hidupku...




ya Rabb...
seandainya dia yang Kau ciptakan utk ku...
izinkan lah dia menjadi imamku...



ya Rabb...
berikanlah aku kekuatan dan ketabahan utk trs menunggu Adam yang Kau ciptakan tk aku  datang  mengambil kmbali tlang rsuknye y tlh lma mnghilang....

ya Rabb...
bantu lah hmba Mu....
( ! ~ ! )

tlglah hambaMu


wassalam...



No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers