Wednesday, August 28, 2013

~~ 4JJI Maha Berkuasa ~~

Assalamualaikum....
Alhamdulillah shingga hari ni 4JJI masih mengizinkan aku tk bernafas di bumiNya...alhamdiulillah ya 4JJI...

tk n3 kali ni...aku just nk share ssuatu y pd aku ianya sgt mnyentuh hti n sgt2 boleh dimanfaat...khususnya kpd pasangan y tlh pn berkahwin....

aku??????
x kwen ag...tp insyaAllah..
coming soon...

aku nk share bberapa vdeo xtualli...tp aku x dpt nk download vdeo 2...
x thu la IDM aku brmasalah...atau tenent y wat hal ataupun aku sdri y brmasalah...huhuhu

tp...slagi aku ase nk share ngn korang2 smua..(wey2...dgr la ni!!!!!!) aku akn pstikan aku dpt share...(korang tngk ke x 2 korang nye pasal...aku nk share jgakkkk...hahhahaha)

pe y aku nk share ni sbenarnya kisah y da lm korang tau...tp mmandangkan aku bru ter...terrrrrrrrrjummpe...so aku nk share...n p/s kt seseorang la...huhuhu

so...bla da x dpt nk share vdeo...aku share link je la ek...pd y nk tngk...sila2 la ye...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9G8Ffkh4ApU
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=AFKwwLq0BnI

ha...ketiga2 link 2 mngisahkan cter y sma la...sj bg link bnyak2...(nk wat korang x tntu hala)hahhaha
da bnyak kali aku tngk tp still air mata aku kuar bak air trjun...(bese la pmpuan kn...)
so selamat menonton....

2 je y aku nk share tk hari ni...
ceria sokmo deh...
masuk office...on aircond...on lappy bosss...then update blog...
bagus kn dpt pkerja cm aku...keh3...

k la bye2...assalamualaikumm...
( ^ ^ )v

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers