Thursday, August 29, 2013

~~ LiFe Is A tEsT ~~

Bismillahirrahmanirahim...
Assalamulaikum...u ollsss...

siang hari i sharing2...malam2 hari i caring2..hehhehe..
xde la...xctually..i've somthing in my heart...
i'm not pretty sure what is it...
tp sntiasa trlintas di fikiran aku perkataan ni


yessss!!!! thats it...i've 2 change...
but...
which part i should start first...
so comfiussss.....

Ya 4JJI...
bantu la hamba mu ini sekiranya telah tiba masa y Kau tetapkan...
hikhikhik...

Ya Rabb...aku tahu bhwa...
tp aku memerlukan pertolongan driMu tk dptkan kekuatan 2...
tlg la ya 4JJI...=(

dalam hidup ni...kta mungkin x kn prnah nmpak skiranya kta wat salah...tp cba org lain y wat...
bkn kta nmpak je...siap bau agi...huhuhuhu

aku kena kuat skiranya aku nk lakukan satu perubahan...
x slh kn lau kta cba prbaiki dri kta ke arah y lbh baik...
tmbah2 sbelum brgelar istri ni...
sbb pe ek...(korang tau x skema jwpn pd soklan ni pe)...
u guys...n me also have...


lau u n me nk tau 
:
:
;
 n 

dan jugak tnpa kta sedar 4JJI da lama n banyak da tolong kta...
tgur kita...bimbing kta...tuntun kta...cma kta je...
dia da tlg kta dalam plbagi bntuk...
x cya?????
tngk ni....



guys...n me also (lbh kpd dri sndri xtually)hehhe...
ingatlah...


slama 24 thn i brnafas di bumi ni....i rsa da banyak i plajari...
tp...
i jgak rsa terlalu bnyak lg prkara y i x n kena plajari tmbah2 brkenaan ilmu agama...
bertudung x smestinya iman pnuh di dada taw...
x ckup agi tu...
sbb tu aku ase...i need BERTUKAR!!!!(bkn transformer taw...btoi2 ni..)

Ya Rabb...seandainya Kau mengizinkan hambaMu ini tuk berubah...
bimbinglah aku...tunjukkan aku jalan ya lurus...dan permudahkanlah segala-gala-galanya...
AMIN...

kengkawan smua...please doakan saya yerrr....semoga segala urusan kita di dunia mahupun akhirat dipermudahkan....insyaallah...
n
one more peringatan from me tuk myself n youself kt luar sna...(sape2 je la...or smua umat Rasulullah)
INGAT!!!!!



errrmmm...i think tong 2 je kot dlu nk gtau ( sbenarnya nk meraih doa korang2 la tuk i mulakan prubahan 2 insyaallah sekiranya diizinkan...)

so doakan smua ye...
semoga anda semua mendapat hidayah dariNya...
sama2 la kita...

k u ollssss....



Assalamualaikum..
( ^ ^ )v






















No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers