Saturday, June 16, 2012

~fAtHeR's DaY~

ayah..abi..daddy..papa..abah..n d rest..
1 prktaan y berbeza ttp trsingkap mkna y sma...

hri ni mrupakan hr bapa...
aku x dpt nk wish "SELAMAT HARI BAPA" kt ayah...cm y org lain buat...
coz ayh da pgi tnggalkn kmi selamanya..

"ayah...biarpun ayh da xde di dpn mta adik tp ayah sntiasa ada dihati adik...
biarpn ayah tiada dengan adik skrg tp adik sntiasa doakn ayah untuk sntiasa bersama PenciptanNya..
n adik juga harap suatu masa nnti adik akan diprtmukan dengan ayah di syurga milik Yang Satu"

klua aku diberi peluang aku nak sngt ucap selamat hari bapa tuk ayah..
tp aku thu smua tu x kn trjadi...
ayah sdah prgi mngadap Ilahi...
dan aku juga thu smua tu brlaku krna ALLAH lbh sygkn ayah...
aku redha tuk smua tu...

i know that i can choose to be sad for what  i have lost 
but i'm also know that i can be happy for what i still have...

"SELAMAT HARI BAPA AYAH...SEMOGA AYAH DITEMPATKAN BERSAMA ORANG2 BERIMAN DAN SOLEH DAN DITEMPATKAN DALAM GOLONGAN MEREKA YANG AKAN MENDAPAT SYAFAATNYA DI DUNIA DAN JUGA AKHIRAT..AMIN..."

~al-Fatihah~

100% sad without u "AYAH"..

wslmmm...
( ! ~ ! )




Wednesday, June 6, 2012

~ ( # ~ # ) fEeL BaD ~

SALAM...
 smua chat kn????hopefully smua chat je eh...
aku pn alhamdulillah..chat je..
tp.......:(
aku ase cm...
trok sgt...
aku ase trok coz aku asyik wat abg ssh hti , srabot n trpksa lyn krenah aku..

aku x thu nape 2 3 hari ni aku asyk nk
marah je...
angin pe x tawwwww...

cian abg jd mngsa aku...
tp aku xde niat pn nk wat cmtu...siyes..( # ~ # )

abg..
ayg thu ayg da bnyk skt kn hti abg kn...
msti abg..
ngan ayg kn?????


abg...
ayg btol2 mnta ampun...
abg ampunkn ayg dari hujung rmbut smpai hjung kaki k,,,
ayg syg abg...
ayg thu ayg slalu mrh2 abg..
slalu tggi sore ngan abg...
slalu sshkn abg...
ayg jgk thu y abg da x nk dgr sal maaf dr ayg...
tp..
ayg x tnang slagi ayg x mnta maaf ngan abg...
abg da bnyak sbr n mngalah ngan ayg...
tme kasih abg coz sdi brsbar ngan ayg...
ayg thu abg la "MR. RIGHT" ayg..

ayg x thu angin pe y dtg smpai stiap kali kta ckp msti last skli jd cmni...
ayg x nk kta trus cmni...
ayg nk abg ase bhgia ngan ayg..:(


abg...ayg just want 2 
wit u...
like dis...

sonok kn????

n like dis....
ayg nk cmtu..( " ~ " )

abg maafkn ayg k...
i promise u that i will change...
if ALLAH willing me 2 do dis...
i'll change 2 b your srikandi abg...
i just want to be a better one srikandi 2 u till jannah...insyaallah...
abg doakn ayg smga smuanye diprmudahkan k...

( # ~ # )
bye abg...








Tuesday, May 29, 2012

~ SpEeChLeSs ~

( * ~ * )
refer 2 d title siyesly speechless...

da lma kawan bru hri ni nk sntuh sal pangai..
sal x phm hti 
x phm keadaan 
x phm smuanyerrr...

prjumpaan slma bbrpa hri upenyerr jd 1 beban..
1 kehancuran...
1 kesedihan..

lau aku tw aku x nk jmpe ko...
tp hati aku x cmtu...
'dia' slalu mnunggu khdrnmu...
tp
x sngka pasaan y ade didlmnyerrr 1 beban tuk org lain...
i just want 2 say that....



jumpe slh..
x jmpe slh...

call slh...
x call slh...

msj slh...
x msj slh...

rndu slh...
x rndu slh...
( aku sdri x phm )


aku x ingin pn nk rndu tp passaan tu sdri y nk dtg...
sape aku tuk halang bnda tu...
aku x mmpu ko phm x!!!!!!!!!!!!!



aku x kn rndu ko da...
pasni klu ko slhkn aku ag...
ko tngk la pe aku bt...

ingat senang ke nk kwal bnda y kta x mmpu nk kwal...
npe bla aku y ase bnda ni ko slalu pksa aku tk tolak bnda tu jauh2...
tp bla ko..aku lyn je...

aku jga hti ko...
p ko senang2 sktkn hti aku...
aku x kn rndu ko lg...
x kn!!!!!!!!!!!!

( #  ~ # )
dissapointed....


Tuesday, May 8, 2012

~ ALLAH pErNaH bErBiSiK~

Bisikan yang menyentuh hati  adam dan hawaNYA....

ketika aku kirimkan seseorang padamu ,
aku tidak memberikan seseorang yang sempurna.
aku mempertemukan mu dengannya
sehingga kalian dapat saling berbagi dan bertumbuh bersama
begitu juga jika kamu memiliki seseorang 
terimalah seadanya yang membawa kebaikan kepada dirimu
menyayangimu, mengasihimu
dengan tulus dan sepenuh hati , 
mengapa kamu harus berlengah
dan mencuba membandingkannya dengan yang lain?
ingat , jangan pernah mengejar kesempurnaan
kerana kelak kamu akan kehilangan yang terbaik
yang sudah kamu raih dan kamu akan menyesal...

mdh2an abg la org y dikirimkanNya tuk ayg...
krana...
abg adalah imam saya dunia dan akhirat

MOHD ALIFF ARIF
( 539205 )
( ^ ^ )v


Thursday, March 22, 2012

~wAnItA~

salam...gud monink smua...
huhuhuh..hr ni aku brjaya bgn pg..n sarapan...
sonok gak ley mkn pg ni...

errmm...tuk hri ni aku nk kongsikn sesuatu tntang makhluk ALLAH...y dipggil WANITA...
lepas aku bca satu artikel ni...ttbe je aku ase bangga jd seorang wanita...
sblm ni aku bkn x bngga tp...mrendah dri kn..hakhakhak...(pasan2)..

bru2 ni kta mnyambut hri wanita sedunia...aku x smpat nk ucp kn tuk semua wanita even lm fb...
al mklum la...skunk bz mamnjang....( gaya cm CEO lak kn )..kehkehkeh..

tuk 2 aku ambik kesempatan ni tuk ucapkan SELAMAT HARI WANITA pd smua wanita di dunia ni..
wlupun lmbt tp y pntg aku ikhlas kn..prenz2 smua...

skunk ni kta tngk sm2 artikel y aku nk share ni...
jom...check it out...huhuhuh

Ketika Allah menciptakan wanita,
Malaikat datang dan bertanya, “Mengapa begitu lama, Tuhan?”
Tuhan menjawab, “Sudahkah kamu lihat semua detik yang AKU ciptakan untuknya?”
Dua tangan mesti di bersihkan, setidaknya terdiri dari 200 bahagian yang boleh di gerakan & berfungsi baik agar dapat mengolah berbagai jenis makanan…
Mampu memberikan kenyamanan bagi anak-anaknya…
Mempunyai pelukan yang menyembuhkan rasa sakit hati & kesengsaraan…
Dan semuanya cukup di lakukan dengan kedua tangan ini…
Malaikat menjawab, “Hanya dengan dua tangan ini?”
“Tetapi…,Engkau membuatnya begitu halus & lembut”
“Ya…, AKU membuatnya begitu lembut, tapi kamu belum dapat bayangkan kekuatan yang AKU berikan kepadanya agar ia dapat mengatasi banyak hal luar biasa”
“Apakah dia mampu berfikir?” Tanya Malaikat
Tuhan menjawab, “Tidak hanya berfikir, dia juga mampu berunding dan mengutarakan pendapatnya
Malaikat itu menyentuh dadanya,
“Tuhan, Engkau buat ciptaan ini kelihatan lemah & rapuh, seolah banyak sekali beban untuknya”

“Itu bukan kerapuhan, itu air mata. AKU berikan padanya supaya dia boleh mengekspresikan kegembiraan, kegalauan, cinta, kesepian, penderitaan, dan rasa bangga”
“Engkau memikirkan segala sesuatunya, wanita ciptaan-Mu ini sungguh menakjubkan”
“Ya….., Harus…!!! Wanita ini mempunyai kekuatan untuk mempersona lelaki…
Dia dapat mengatasi beban hidup, mampu menyimpan kebahagiaan dan pendapatnya sendiri…
Mampu tersenyum bahkan ketika hatinya menjerit…
Mampu tertawa saat hatinya menangis…
Dia boleh berkorban demi orang yang di kasihinya…
Dia boleh melawan ketidakadilan…
Dia bersorak disaat melihat temannya bahagia…
Hatinya terluka saat melihat kesedihan…
Dia tahu sebuah ciuman & pelukan dapat menyembuhkan luka…
“CINTANYA TANPA SYARAT”
Malaikat sangat kagum, “Lalu apa kekurangannya?”
Tuhan menjawab, “Hanya satu hal….., Dia terkadang lupa betapa berharganya dia”.
hopefully aku akn jd cm wanita2 y tlah trtakluk sikapnya,keperibadiannya,akhlaknya, n y sma waktu dgnnya..seperti di atas...
hbt kn ciptaaNya...
subahanallah.....
elh tu wahai kaum hawa smua..brbanggalah kamu smua mnjadi seorang WANITA...
that's all guys...t pape kta share ag k...
c u.....bye...wslm..
( ^ ^ )v

Saturday, March 3, 2012

~ tIbA-tIbA RiNdU mEnYeRaNg ~ `

salam....hye guys...how r u???hopefully smuanyerr baik2 belaka...
but me???i felt smthing wrong with me but i do not know how 2 xplain..

ermmm.....i almost get d answer for my own question..
n...
dis is d answerr....

i think that i mizzzz someone a lot...
 my mommm..
my gula2 hti...
n..
d most is my late father..(al fatihah ):(..

smtimes...aku x ska tuk mrindui smone...
rndu tu indah sbnarnya...
tp..dlm indahnya rndu tu...
trselit ksedihan y trmat sgt...
why????

besoz of dis....

saya: jangan datang!
rindu: nakkk jugakkkkk!

saya: jangannn! saya tak suka!
rindu: takk, awak perlukan saya!

saya: saya tak nakk *tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ*

rindu: kenapa awak tak nak saya?
saya: sebab bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia..

rindu: awak kan sayang dia,,
saya: memang saya sayang dia,,

rindu: sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya.. kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia..
saya: tak takkkk, bukan macam tu..

rndu: habis tu, macamana?
saya: sebab… sebab… saya nak dia selalu dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang.

tp....
sjujurnya rndu itu sgt indah tk dirasai....

rindu: awak, awak dengar sini,,>>

“Rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka...”

merindui...
dan...
dirindui...

dis feeling can make us smile for all d time...

alway mizz u guys...
wsalam...
  ( ^ ^ )V
CERIA SOKMO...

Tuesday, February 28, 2012

~eVeRyTiMe wE tOuCh~

salamm....
pe cer smua???hhehhe..

ermm...agk lma aku x jenguk belogg nihh...
rndu sgt..
tp skrg ni mood nk mngupdate belogg nihh still kureennngggg...huhu

tp mlm nihh ttbe jew smgt lebey nk update..
sbb pe???
smata2 nk suh my ABG hyti lirik lgu nihhh...huhuu..
n aku sertakan skli ngan vdeo nihhhh..hehhe

ni khas tuk my gula2 hati...
hyti k...

video

vdeo n lirik lgu nihhh special for u my d only one..gula2 hati... :P

EVERYTIME WE TOUCH

I still hear your voice, when you sleep next to me.
I still feel your touch in my dreams.
Forgive me my weakness, but I don't know why
Without you it's hard to survive.

'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
'Cause everytime we touch, I feel the static.
And everytime we kiss, I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so...
I can't let you go.
Want you in my life.

Your arms are my castle, your heart is my sky.
They wipe away tears that I cry.
The good and the bad times, we've been through them all.
You make me rise when I fall.

'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
'Cause everytime we touch, I feel the static.
And everytime we kiss, I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so...
I can't let you go.
Want you in my life.

'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.

hopefully abg btol2 hyti stiap patah ungkapan y ade lm lgu nihh..k..
vdeo 2 ponnn ayg prsmbahkan tk abg..

p/s : abg bygkn y lm vdeo tu kterr la...hahahha bajet je lbey kn...
lov u abg...want u in my life**

thats all guys...chow kit road lu k..
bye...wslm...
( ^ ^ )v

About Me

Follow by Email

Popular Posts

Followers