Saturday, March 3, 2012

~ tIbA-tIbA RiNdU mEnYeRaNg ~ `

salam....hye guys...how r u???hopefully smuanyerr baik2 belaka...
but me???i felt smthing wrong with me but i do not know how 2 xplain..

ermmm.....i almost get d answer for my own question..
n...
dis is d answerr....

i think that i mizzzz someone a lot...
 my mommm..
my gula2 hti...
n..
d most is my late father..(al fatihah ):(..

smtimes...aku x ska tuk mrindui smone...
rndu tu indah sbnarnya...
tp..dlm indahnya rndu tu...
trselit ksedihan y trmat sgt...
why????

besoz of dis....

saya: jangan datang!
rindu: nakkk jugakkkkk!

saya: jangannn! saya tak suka!
rindu: takk, awak perlukan saya!

saya: saya tak nakk *tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ*

rindu: kenapa awak tak nak saya?
saya: sebab bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia..

rindu: awak kan sayang dia,,
saya: memang saya sayang dia,,

rindu: sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya.. kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia..
saya: tak takkkk, bukan macam tu..

rndu: habis tu, macamana?
saya: sebab… sebab… saya nak dia selalu dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang.

tp....
sjujurnya rndu itu sgt indah tk dirasai....

rindu: awak, awak dengar sini,,>>

“Rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka...”

merindui...
dan...
dirindui...

dis feeling can make us smile for all d time...

alway mizz u guys...
wsalam...
  ( ^ ^ )V
CERIA SOKMO...

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers