Tuesday, October 11, 2011

~SaLaM tAkZiAh~

salam....hri ni aku nk ucpkn tkziah pda kluarga ABG aku diatas pemergian nenda trcinta..stlh sekian lma arwah skt akhirnya hri ni penderitaan arwah da berhenti...ayg hrp abg n fmily redha di ats pe y brlaku..

smua org akn mrasai khilgan cmnihhh...cma pe y brbeza pnerimaan sseorg tu...sma ada dia kuat tk trime smua ni atau tidak..ermmmmmm...tp bla kta da de kluarga sendri kta xkn trasa sgt khilngan 2 coz ALLAH da gntikan dengan kluarga y bru...

bla ade je kmatian cmnihhh aku trs tringatkn arwah ayh aku...thn ni da 17 thn ayh prgi mninggalkan aku...msa 2 umur aku bru 6 thn..siyesli aku x thu tentang khidupan n kmatian,,,bla aku tngk smua org mnangis aku ngan sdri trtnya2 nape aku sorg je y x mnangis..bla umur aku msk 8 thn bru la aku thu y ayh da prgi tnggalkan aku wat slamanya...msa aku hnya menangis je...msa 2 da 2 thn arwah ayh da xde tp saat 2 aku bru mnitiskan air mata...
 skrg aku da dwasa...tiap kali cti sem aku msti jenguk pusara ayh aku...tiap2 jumaat msti aku prgi..tp aku heran tiap2 kali raya aku msti x brpluang nk pg coz "mslah pmpuan "kn ne ley msk kwsan kubur....huhuhuh
ermmmm...aku doakan arwah dtmpatkan lm klngan org2 y briman....AMIN...

p/ s : tuk ABG....bnyakkn brsbar ek...ayg sntiasa ade ngan abg...smua 2 da dtntukan n ayg hrp abg ley trime smua ni ngan hti y tbh...pe y kta ley wat...bnykkn brdoa n sdekahkan al-Fatihah tk arwah...tkziah skli ag tk abg n kluarga...ayg syg abg sgt..<3<3<3....

c u guys...( * * )v

1 comment:


About Me

Popular Posts

Followers