Wednesday, October 26, 2011

~SuArA HaTiKu~

salam.....
mlm ni x thu la npe ttbe je "hati" aku cam sedih...sayu...sebak...n sgala "se" y ade la..
tp y aku psti n ykin...aku ase cm nk ngis je saat aku ase rindu kn "inchek chenta" saya..haishhh..x thu la npe...
bla ingtkn dia aku jd cm sebak sgt...
npe la hti aku ase cmni...wahai hati jauhkan dr sgala prasaan cmtu...

tuk abg...ayg x thu npe ayg cmni mlm ni..tp ayg nk abg jga dri leklok...
ayg syg abg sgt...
ayg doakan smuanyer diprmdhkan..tuk abg..tuk ayg n tuk smua...
tp siyesly...ayg rndukn abg sgt...
sgt abg...
rndu smpai wat ayg mnitiskan air mta...
ayg x thu npe...
ase rndu cm ayg da lma sgt x jmpe abg....

abg....
jga dri leklok k...
hti ayg sdey sgt saat ni bla ingt kt abg...
ayg x thu npe abg...

abg syg ayg kn????
tlg jga dri abg tuk ayg....
lov u abg...

sgt2 mrindui abg....( " ~ " )..

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers