Saturday, October 15, 2011

~NeW ReSePi ~ ( MaGgI tEmPoYaK )




hah...plikkn?????ni la menu aku sehari2 lau aku mlas nk kuar blik p cafe...huhuhu best wooo...x cye????korg try la...tngk cm bese2 jer kn...tp ase dia pergghhhhhhh....best glerrrr...hngga mnjilat jari babe kehkehkeh...jgn tngk luaran jer...omputih kterr..."dont judge a book by its cove"r...mntap la akunyerrr language kn..hahahhaha
aku ase nk je cntact program JJCM 2...ko tau perrrr...jln2 cri mkn lorrhhhh...hahahah ...resepi dia snang jerrr...meh aku kasi korg...

1 - rendamkan maggi perisa tomyam lam air panas  selama beberapa minit
2 - bila maggi da lembik masukkan secubit ( atau ikt ska hti korg ) tempoyak ( y telah dijadikan sambal ) ke dalam maggi tadi...
3 - kacau sedikit sehingga sebati then sedia untuk di ngap...

yummmy....slamt mncuba...huhuhuh ..( ^ ^ )v

p / s : skunk ni aku tngh mnlantak menu ni la...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers