Tuesday, December 20, 2011

~sUaTu pEnaNtIaN~

actually ni mimik mka aku y sbnr................................=> ( " ~ " ) ( sedih ) 
tp sbb pix ats tu cntekkk...aku insert la kn...:( 
x ska nk coret bnda cmnihhh...
tp aku x thu nk luahkan kt sape waktu2 cmnih...
blog je la teman y sntiasa menanti aku...

semalam , kelmarin  , yesterday...n y sma wktu dgnnya..
akunyerrrr...


dpat la jmpe sseorang...
tp aku phm kekangan masa y tdak menemukan kami...
xpe aku phm...aku terima...dan aku redha...

but the scene is...
bla aku call
dia akn ckp 

xpe...aku phm mybe dia segan nk ckp dpn mmber dia..
dia still de keje y prlu dslesaikan ag..
fine...aku ley go on ag...

lbh krg  3 jam lbh..
aku call...
a : wat pe..
b : baring2 je 
a : x msj pon...
b : xde kdt...
bla dgr ayt tu aku da x taw nk kta pe...
tp xpe aku trskn...
b : lm tggu???
a :  rsa2..
b : lm jgak...(  si a dgr jwpn cmtu tmprture da mula naik )
a : lau thu x per...
...................................( trdiam ) 
b : wat pe..
a : wat keje
b : da lwt ni...
ley dia gna akunyerrr jwpn sbg alasan dia x cntact aku...
b : a** kn wat keje x mao ggu...
a :  bknnyer kta ckp 4 jam ponnn...xpe la nk wak keje...

punyerrr la lma aku tggu....
da thu aku dk tggu tp x wat paper gak...
cam sj je wat x thu...

tol la kta org...
PENANTIAN 


SUATU PENYEKSAAN...

hati aku ttbe jew sedih bla dgr dia ckp cmtu...
wahai hati...jgn la ko trlalu lemah...
lau ko kuat aku pon akn jd kuat..
tp
lau ko lemah aku pon ikt lemah...
pe y aku mmpu wat...
luahkn sgalanyerr...ngan titisan2 , manik2  , air mata y mngalir...
sgt2 trkilan...

( ! ~ ! )
hopefully i 'll b fine
da.....



No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers