Sunday, December 18, 2011

~ShArInG Is cArInG~

Salam...u ollss...
da lma kan aku x mngupdate belogg nihhh...
sementara kerajinan masih melekat  kat dri aku wat msa skrg ni bek aku update belogg nihhh...

p/s : de sbb lain sbnrnyerrr...hahahhah

hari ni aku nk share sal prctian aku ke TELUK INTAN umah my bestest fwenzz...SITI AHSIAH ISMAIL A 126828...hahahah skema kn?????

kra prctian ni skli ngan memeriahkan mjlis kawen akak dia la...kra ngan adenyerrr ktaorg ni mmeriahkan lagi mjlis la...kehkehkeh....

jom2 kta tngk pe jd mjlis tuhhh...huhuhu

ha...ni time pas bru akad nikah...pas pngantin ktorg lak mlaram...tp asi jd model ktorg...hahahha
wktu akad nikah tu aku mnitiskan air mata..aku sdri x thu nape...mybe naluri tk aku brgelar istri da tbe.kehkehkeh...ayt gatl bebeno..X LEY  BLA LA KO LEEN...hahahha

y ni lak ktorg xde keje so pe ag kan..brgmbar sakan la..hahahah...lau x nti tkt kmpunan lak..huhuhu

nk tngk ag?????
bnyak ag jgn bmbg...jom2...
ni lak keesokan hrinyerr...wktu ni ngah xde keje...tnya tuan rumah pon dia jwab...dia pon x  thu nk wat pe...
hehehehe..so pe ag posing time lerrr...hehehe..

brgmbar sakan kn????hahhahaha...
biase lerrrr...bla ag kn...tp ayu kn3??
hahahaha:P

huhuhu..x hbs2 kn...si panjang n si pendek...
hahahhaha
p/s : jue sowie....:)

y ni la kra gmbr plg baik ktorg ambik...nagh wat kje tu...tp ni stu je la pix wat keje y len..ntah paperrr kehkehkeh...
wktu ni ktorg diperlukan tuk hias meja mkn mngadap pengantin...tuk 2 psgn tu...
setelah ktorg berusaha smuanyerr slesai la sda...
hikhikhik..bjet cm bgus je kn???

jom tngk pix sterusnya...huhuhu
ni da xde keje blk la ni..hahhaha




ha...ni smua gmbr xde keje la ni hahahahahha...
posing sana posing sini...
nsb baik x rntuh je plamin tu...
heheheheh

skunk ni bru la aku nk tnjukkn gmbr pngantin tu...sweet sgt...jom kita sksikan...

ni la gmbr akak n abg asi...shantekk kn???

aip....de ag upenyerrr gmbr ktorg..hahahhaha
x hbs2 ag sesi fotografi ktorang kn...huhuhu

y ni posing versi gud gurlz la...hahahhaha

stelah pnt ktorg berposing sakan,,ptg tu ktorg kuar la jap ambik angin kt area kg tu...jom kta tngk..



of coz la ktorg posing gak kn...hahahha 
tp bndang ni cnteeekkk sgt..
aman..damai..tnang sgt2...taw..

ni ala2 candid la..hahaha..tp kra ok la.kn...huhuhu
ttbe jew trpikir nti kwen nk ambik  gmbr outdoor kt bndang...shanteeekkk sgt...
hopefully...prkhwinan y trjalin tu akn jd cm bndang tu aman...damai..tenang...y akan mnjamin ksejahteraan dan kebahagiaan y brpjgn amin...heheheh...

p/s : tuk abg...t kta kwen kta posing kt bndang kt umah abg k...umh ayg xde bndang ade hutan jew...lau kt bndang kt ley jd org2an tp lau kt hutan xkn nk jd org utan kot...hahahah xmao k..
kta posing sweet mweeet nti k my gula2 hati ( sweetheart )..huhuhcyg abg...

k la guys...t kta share ag k...
bye...
'SELAMAT PENGANTIN BARU'
( ^ ^ )V














No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers