Monday, December 26, 2011

~hArApAn TaNpA sUaRa~

salam....
hri ni aku nk share ssuatu y smua org ( wanita ) impikan...
tp prkara cmni biasenyerrr org diamkan jerrr...2 la org pggil harapan tnpa suara...


aku yakin smua org de harapan msg2 kn...so am i...huhuhu
bla umo aku da mnjengah 23 thun ni...korg thu pe akunyerrr hrpn...
y pasti hnya 1...hahhaha

stelah skian lma aku mnnti...
1 hri my ABG syg...msej...
jom kta tngk...hehehe

abg : ayg abg da gtau ma sal kta bln 5 ni...ayg nk tau x pe jwpn ma , mek  , n abh???
ayg : pe bang...( pendek , ringkas dan padat..tp siyes brdebar...)huhu
abg : jeng3...jwpn sume bgini...xyah la mrisik  baik ikat tunang trs...
ayg : ermm...(lpe lak jwpn aku ape...sowie...)hehhe tp y pasti ayg x ksah...

ha...bla dgr je cmtu...hti aku trs brbunga2..tw..keje aku spanjang hari adlah SENYUM...x prlu kta apa2...hahahhaha...

2 la hrpn aku y satu tu..huhuhu
aku hrp aku dijodohkan dengan MOHD ALIFF...( my yuyunk..)


semoga smuanyerr diprmudahkan...amin...
aku hrp xde ape2 y mnghalang kami tk wat benda baik 2...
mngikat silaturrahim...y kekal abadi insyaALLAH..
smoga hbgn kami sntiasa brada di bawah payung RAHMAT N KEBERKATANNYA...


semakin hari aku semakin x sbar mnnti saat tu...
kdg2 aku pk adakah hri tu akn mncul sperti y aku inginkn...
hmmm...sbar len sbar...
stiap ktentuanNYA adlh y trbaik tk kmuu...:)


insayaallah...1 hri nti ( mybe bln 12 tahun 2012 ) saat ni akn mncul juga..
ku kn mnnti saat ni ngan pnh sabar...

hmm...bla da dgr sal tunang tu...aku mla la dk cri2...bnda ni..
hehehhe...x sbar2 kn???sje je nk usya2 kn..
prmudahkan keje nti..huhuhu

msa kcik aku slalu brangan nk jd burung...
plik kn????da elok2 jd org nk jd brg lak...
aku syukur sgt aku dciptakan sbg HOMO SAPIEN...hehhe...
lau aku jd brg x dpt la aku jmpe abg aku tu...hehehhe..
smbung2...mrepek je kn...
dek krana angan2 tu...aku ingt hri brsejarah aku nti..brgelar RAJA  SEHARI..
.aku impikan plamin sangkar...cam burung...huhuhu
x hbs2...dr kcik smpai la jd wanita cm skunk..(wanita kerrr)...huhuu

that's my HARAPAN TANPA SUARA aku...
coz skunk ni x ley brsuara ag sal tu...
alek cti nti br nk gatu bonda trsyg...hehehhe...

MEI...aku tggu ko...moga2 ko jd bulan y brmkna tuk aku..
smpena besday my abg syg...besday syg abg..hehe..n bula tk prtunangan kami..


hopefully sgalanya brjalan sperti y drancang...AMIN...

so guys...that's all 4 today...
doakn semoga hti kami dstukan sbg pasangan suami istri y sah k..
 n 
AKU...
sebagai seorang y brgelar kekasih...
ni adlah doa n hrpn aku...
p/s : abg...alert taw...heheh

Doa Seorang Kekasih

Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan 
Dia milikku, tercipta untuk diriku 
Satukanlah hatinya dengan hatiku 
Titipkanlah kebahagiaan 

Ya Allah, ku mohon 
Apa yang telah Kau takdirkan 
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku 
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku 
Pelihara daku dari kemurkaanMu 

Ya Tuhanku, yang Maha Pemurah 
Beri kekuatan jua harapan 
Membina diri yang lesu tak bermaya 
Semaikan setulus kasih di jiwa 

Ku pasrah kepadaMu 
Kurniakanlah aku 
Pasangan yang beriman 
Bisa menemani aku 
Supaya ku dan dia 
Dapat melayar bahtera 
Ke muara cinta yang Engkau redhai 

Ya Tuhanku, yang Maha Pengasih 
Engkau sahaja pemeliharaku 
Dengarkan rintihan hambaMu ini 
Jangan Engkau biarkan ku sendiri 

Agarku bisa bahagia 
Walau tanpa bersamanya 
Gantikanlah yang hilang 
Tumbuhkan yang telah patah 
Ku inginkan bahagia 
Di dunia dan akhirat 
PadaMu Tuhan ku mohon segala

bye2...
( ^ ^ )v





No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers