Saturday, April 23, 2011

s+A+k+I+t H+a+T+i

aku x ska bla aku de lm keadaan cmnihhhh....npe la dia bt aku cmnihhh..aku akui y dia da bhgiakan aku tp smtime de gak bnda y dia bt aku bengang..yup mngkin mlot aku pn de mslah yakni mslah mlot longkang huhuhu tp plesss la bla aku tnya dlm nada siyes just jwb la ngan nda siyes gak...kdg2 kter ley jd budak2 tp kdg2 kta kna gak bcara cm org dwasa..( fuyyooo...cm da tua lak )..bla keadaan cmnihhh smua pasaan tmbul...benci + bengang + geram ..bla..bla..bla...smua y negatif la...aku thu dia a bt sgala2 tuk aku..n bkn sng dia nk sktkn hti aku..slalunyer dia je y mengalah..tp mlm nihhh aku x taw npe ley jd cmnihhh...ptt la dr awl2 ag aku dpt rsekan smthing wrong smwhere je  upenye..de scene nk jd...skt bhti ase!!!!!!!!aku ingt bla dia ltk fon nk call blk tp hmpehhhhhh ley dia tnggalkan aku lm keadaan y stress + srabut nihhh...smpai trdetik hti aku 'xpe2 ko tngk la nti 'huhuuu da mcm pe da..brdendam sakan...tp 1 je aku thu aku mmng syg dia...cma saat nihhh aku akui sgguh skt hti ini dprlakukan bgini...ya ALLAH kuatkan la hti aku...aku x nk call dia lm msa 2 3 hri nihhh hti aku ckp geram skunk....( * ~ *)..

p/s **sbnrnya aku tggu dia call dlu...da sblm nihhh dai y bnyk mngalah kn...kta tggu y lht kali nihhh sape y mnang....hahhahaha...( ley plak cmtuhhh ) k la c u....:P

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers