Saturday, April 23, 2011

InDePeNdEnT gUrLz....huhu

monink..( *~ ^)..( ntah btol ntah tdk moninknya ) kehkehkeh...hri ni bru mrasa nk bgn awl...mrujuk pd tjuk diats...da mcm tls srt rsmi...haishhhh..bnyk lak songeh..cmnihhh la dpendekkan cterrrr..topik ni kuarr mybe coz aku still trase hti ngan smone nihh...tp pe pn aku y mnang...huhuhu (phm2 la ) gurlz y mnja dianggap mngada2 , mmbebankan n tdk blh berdikari..hmmmm...skli dgr cm btol...tp bla dpkirkan...sape kta cmtuhhhh...kn3???laki ni ponnn stu hal...dtg angin dia nk mnja2 x lak kta bnda 2 mmbebankan...tp time angin rbut taufan tsunami dia dtg pggil nma mnja pn slh...x phm aku...tp ingt la wahai kaun adam bahwasanya...berdri di sebelah kmoo tk mnyokong kamoo tk seumur hdp adlh seorg wanita tau...jthnya lelaki krna wanita n bgnnya llki jgk krna wanita...oleh itu hargai wanita2...opsssss wanita je dcc kmoo....x brmkna lau dia mnja2 dia sorg y mmbebankan...mnja sorg wanita lakdg2 dpt lmbutjn hti truna taw...( tp pd bnda y baik la )..lau dia x mnja spnjg hbgn tuhhh bru korg tahu...y mnja itu dprlukan tk harmonikan ssbuah prhbngan...cecece...da mcm pncramah bbs lak aku nihhhh...huhuhuh tp ni bkn prbalahan kaum atau gender k kwn2..ni just nk mluahkan pe y aku ase kahkahkah...(kes trsa hti x hbs2 )wkakakaka....xde la...just nk kngsi pe pnhrgai stiap insan y brsama anda x kra la llki ke pmpuan ke insan 2...y prlu di higlightkn 'HARGAI' hehehe...k cow lu...ceria slalu...

No comments:

Post a Comment


About Me

Popular Posts

Followers